ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره کارینو

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از مشارکت بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی تربیتی در جشنواره کارینو خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره کارینو

​به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در تشریح این خبر گفت: تاکنون بیش از هزار طرح و ایده و تجربه موفق از حدود ۶۰۰ کانون فرهنگی تربیتی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به شروع جشنواره از اسفند‌ماه ۱۴۰۲ و ارسال شیوه‌نامه به تمامی استان‌ها، از روز یکشنبه ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌عنوان دبیرخانه چهارمین جشنواره "‌کارینو" رسما شروع به‌کار کرد و در این بخش از جشنواره که ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی در بستر شاد طراحی شده است، مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی از طریق درگاه خدمات فرهنگیان می‌توانستند آثار خود را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی مدیران خلاق و توانمند و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است که با استفاده از تجربه‌گردانی سبب بالابردن توان و آگاهی مدیران کانون‌ها خواهد شد.

‌با توجه به استقبال مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی از جشنواره کارینو دو بار تاکنون مهلت ارسال آثار تمدید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار