اصفهان سومین مقصد پُربازدید فرهنگیان کشور در نوروز است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اصفهان گفت اصفهان سومین مقصد پُربازدید فرهنگیان کشور از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون بوده است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان سومین مقصد پُربازدید فرهنگیان کشور در نوروز است

به گزارش روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه روز شنبه افزود: امسال افزون بر ۶۰۰ مدرسه در سطح استان معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از فرهنگیان در فضاهایی نظیر مراکز رفاهی و مدارس استان اسکان یافته‌اند.

مدینه با اشاره به میزان اسکان مسافران در روز گذشته، اضافه کرد: دیروز میزبان نزدیک به ۴۲ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان در ۴۱ منطقه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن به نام‌های میدان امام (نقش جهان)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع، سه قنات به نام های وزوان، مزدآباد و «مون» و هشت کاروانسرای آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار