یک فعال فرهنگی در گفتوگو با پانا:
اجرای رتبهبندی در دولت سیزدهم برای فرهنگیان امیدآفرینی ایجاد کرد
تهران (پانا) - یک فعال فرهنگی با بیان اینکه رتبهبندی فرهنگیان در گذشته فقط در حد گفتاردرمانی بود، گفت اجرای رتبهبندی در دولت سیزدهم برای فرهنگیان امیدآفرینی ایجاد کرد.
![اجرای رتبهبندی در دولت سیزدهم برای فرهنگیان امیدآفرینی ایجاد کرد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/bIKDZTuVo2Lp/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHKLjYF8BKs-UsAIKXaKdntA,,/418923.jpg)
محمد خزائی در گفتوگو با پانا اظهار کرد: «تاثیر رتبهبندی در حقوق معلمان، نزدیک 30 درصد بوده که فوقالعاده به لحاظ مسائل انگیزشی، اثرگذار است.»
وی خاطرنشان کرد: «رتبهبندی فرهنگیان در یک دهه گذشته فقط گفتاردرمانی بود اما الحمدلله وقتی در دولت سیزدهم اجرا شد واقعا برای فرهنگیان ما یک امیدآفرینی دیگری به وجود آمد.»
خزائی افزود: «رتبهبندی فرهنگیان در مرحله اجرا با چالشهایی همراه بود اما در مجموع انصافا فوقالعاده بوده و اجرای آن برای فرهنگیان نیاز بود و امید در فرهنگیان به وجود آمد.»
این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه هر کاری در مرحله اجرا ممکن است با نواقص و مشکلاتی مواجه شود که رفع آنها در ادامه به بهبود فرآیند کمک میکند، گفت: «90 درصد اجرای کار تاکنون خوب بوده و اکنون کارگروهی در ستاد فعال است که نقصهای موجود را پیگیری میکنند تا 10 درصد کار نیز حل و فصل شود.»
خزائی افزود: «اجرای رتبهبندی معلمان علاوه بر مسائل معیشتی در مسائل آموزشی و محتوایی هم اثرگذاری خود را میگذارد تا فوقالعادهتر از وضع فعلی شود.»
ارسال دیدگاه