پرنیان خبر داد؛

برنامه منسجم قرارگاه عدالت تربیتی در حال تدوین است و در ۱۴۰۳ ابلاغ خواهد شد

تهران (پانا) - جلسه مجازی دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با دبیران استانی صبح امروز با حضور ضرغام پرنیان ‌در محل سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه منسجم قرارگاه عدالت تربیتی در حال تدوین است و در ۱۴۰۳ ابلاغ خواهد شد

‌ضرغام پرنیان، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در این نشست ضمن قدردانی از نگاه و اعتماد وزیر آموزش و پرورش، گفت: توجه و نگاه وزیر آموزش و پرورش به قرارگاه، ویژه است. ایشان قرارگاه را مرکز ثقل وزارت آموزش و پرورش خطاب کردند و مقرر شد همه معاونت‌ها جهت پیاده‌سازی سند تحول بنیادین از نقطه نظرات قرارگاه استفاده کنند که این نشان از توجه ویژه آقای صحرایی به این قرارگاه دارد.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری درون و برون وزارتی یکی از وظایف ماست، البته مطالبه‌گری که همراه با استدلال و ارائه راهکار باشد.

پرنیان همچنین خبر داد که برنامه سال ۱۴۰۳ در حوزه عدالت تربیتی در کارگروه‌ها در حال تدوین و نهایی‌شدن است. 

وی اضافه کرد: برنامه‌های قرارگاه با قوت ادامه پیدا می‌کند، هرچند برنامه‌های جدید و رویکردهای جدیدی نیز تهیه شده است که انشالله در صورت تایید از سوی وزیر آموزش و پرورش، در سال ۱۴۰۳ ابلاغ خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی از برگزاری گردهمایی دبیران قرارگاه در مشهد مقدس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همه ما باید قدر این موقعیت و فرصت خدمت را بدانیم و تمام تلاش‌مان را برای تحقق اهداف‌مان به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: تنظیم‌گری، تسهیل‌گری و هدایت ماموریت اصلی قرارگاه است، هرچند این مانع حضور ما در میدان نیست. اگر یک گروه جهادی قصد ورود به حوزه آموزش و پرورش را داشته باشد، ما حضور این گروه را برای انجام کار جهادی تنظیم و تسهیل خواهیم کرد.

‌پرنیان در ادامه بر تقدیر از جهادگران تاکید کرد و گفت: دو هزار معلم در فعالیت‌های جهادی مشارکت داشته‌اند و فراتر از وظیفه کاری خود، باری از روی دوش آموزش و پرورش برداشته‌اند و ما قصد داریم انشالله در تهران از برخی دوستان قدردانی کنیم.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با بیان اینکه طرح شهیدعجمیان در تابستان ۱۴۰۳ به طور جدی ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: اولین تنظیم‌گری و منظم‌ترین کار، طرح شهید عجمیان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار