رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش با حضور باشکوه در انتخابات حماسه‌ای ماندگار خلق کنند

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از خانواده بزرگ آموزش‌و‌پرورش به‌ویژه موسسان، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی خواست با حضور از آن‌ها خواست با حضور باشکوه خود در انتخابات، حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش با حضور باشکوه در انتخابات حماسه‌ای ماندگار خلق کنند

احمد محمودزاده در گفت‌وگو با پانا درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: «همه دانش‌آموزان عزیز و از جمله دانش‌آموزان رای اولی متوجه ‌اهمیت انتخابات هستند. یک جشن ملی که طی آن، خود مردم سرنوشت و آینده کشور ‌را رقم خواهند زد.»

وی ادامه داد: «همه ما باید برای تعیین آینده کشورمان در انتخابات شرکت کنیم و موثر واقع شویم. بخشی از این وظیفه بر عهده مدیران و معلمان در وزارت آموزش و پرورش است؛‌ آن‌ها نقش مرجعیت، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دارند. ‌اصناف دیگر از این گروه مرجع تبعیت می‌کنند. اگر اصلح را انتخاب کنند، مردم هم با آن‌ها همراهی می‌کنند.»

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه انشالله ‌معلمان این نقش را همان‌طور که از ابتدای انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند، این بار نیز به‌صورت شاخص انجام ‌خواهند داد، گفت: «مطمئنا معلمان در این جشن سراسری نقش‌آفرینی خواهند کرد.»

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: «امسال ‌رای‌ اولی‌ها پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند. این جشن سیاسی رای اولی‌هاست و انتظار این است که امسال آن‌ها هم حضور باشکوهی داشته باشند و با انتخاب نمایندگان اصلح، ‌آینده کشور را تضمین کنند.»

وی در این باره ادامه داد: «آن‌ها باید افرادی را انتخاب کنند که به توسعه کشور کمک کنند، کمک‌کننده ‌دولت باشند. دانش‌آموزانی هم که هنوز به سن رای دادن نرسیده‌اند باید دست پدر و مادر خود را بگیرند و از آن‌ها بخواهند که برای آینده‌شان تصمیم بگیرند.» 

محمودزاده با بیان اینکه ‌آموزش‌و‌پرورش تمام همکاری‌ها و هماهنگی‌ها را در سراسر انجام داده است، ابراز امیدواری کرد با حضور باشکوه و گسترده مردم در این انتخابات، ‌پیام مهمی در سطح ملی و بین‌المللی مخابره شود. وی افزود: «حضو گسترده مردم، پشتوانه خوبی برای مسئولان و نمایندگان مجلس خواهد بود تا خودمان بتوانیم از آن‌ها مطالبه‌گری داشته باشیم. همچنین با حضور گسترده خود به دنیا اعلام خواهیم کرد که ما همانطور که از ابتدای انقلاب پای همه انتخابات بود‌ه‌ایم این بار هم آمدیم تا به دنیا نشان دهیم که همیشه این مردم پای کار نظام و انقلاب خواهند بود.»

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در پایان ضمن دعوت خانواده بزرگ آموزش و پرورش به ویژه موسسان و مدیران و معلمان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی به حضور در انتخابات، از آن‌ها خواست با حضور باشکوه خود، حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار