بررسی پیشنویس آییننامه «فرصتهای مطالعاتی ویژه معلمان پژوهشگر»
تهران (پانا) - در چهارصد و سیامین جلسه کمیسیون اساسنامهها و مقررات تحصیلی شورای عالی آموزش و پرورش پیشنویس آییننامه «فرصتهای مطالعاتی و بازآموزی علمی و تحقیقاتی ویژه معلمان پژوهشگر» بررسی شد.
![بررسی پیشنویس آییننامه «فرصتهای مطالعاتی ویژه معلمان پژوهشگر»](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTVmNGVkR7c5/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHw7sSCfAligIsAIKXaKdntA,,/MTVmNGVkR7c5.jpg)
چهارصد و سی امین (430) جلسه کمیسیون اساسنامهها و مقررات تحصیلی شورای عالی آموزش و پرورش با حضور دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات دبیرخانه این شورا برگزار شد.
در این جلسه پیش نویس آییننامه «فرصتهای مطالعاتی و بازآموزی علمی و تحقیقاتی ویژه معلمان پژوهنده» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این آئیننامه بر اساس مفاد بند 2 بخش الف اقدامات اساسی برنامه زیرنظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهمنظور توسعه و گسترش تجارب علمی و تحقیقاتی معلمان در تولید دانش حرفهای مبتنی بر کلاس درس و توسعه مشارکت آنان در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی طراحی شده است.
این آئیننامه بعد از اعمال اصلاحات مورد نظر اعضای کمیسیون و اخذ نظر موافق آنان برای بررسی و تصویب نهایی به صحن علنی شورای عالی آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.
ارسال دیدگاه