اعلام آمادگی ایران برای بازسازی و نوسازی مدارس آسیب‌دیده غزه

تهران (پانا) - به‌دنبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به‌ویژه حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس ‌سازمان نوسازی مدارس و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید‌صادقی مقدم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی ایران برای بازسازی و نوسازی مدارس آسیب‌دیده غزه

‌به گزارش ‌‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا

«اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم.‌»/ امام موسی صدر

معاویه‌صفتان و سفاکان کودک‌کش زمانه، بزرگترین تولید‌کنندگان و تجار سلاح‌های جهان، از صلح و بشردوستی قلم می‌زنند! حال آن‌که به طفل آسیب‌دیده درون دستگاه بیمارستان هم رحمی ندارند.

«قصّابان غاصب»، تمام مرزهای انسانی و اسلامی را دریدند و در غایت قساوت و در نهایت شقاوت، «پای در کین» و «دست در کمان»، جنایتی بزرگ رقم زدند.

زن، کودک، غیرنظامی، مدرسه، بیمارستان، مسجد، خانه، خیابان و ... برای آن‌ها فرقی ندارد چرا که هدفشان نسل‌کشی بوده و مجامع به اصطلاح بشردوستانه و صلح دنیا به‌خصوص سازمان ملل که متاسفانه به سازمان بی‌کفایت دولت‌ها تبدیل شده است و باید مدافع حقوق همه‌ انسان‌ها باشد، در این چنین شرایطی روضه سکوت پیشه گرفته و جز ابراز تاسف، تعجب و نگرانی کاری از پیش نمی‌برد.

تزلزل و ترس هیمنه‌ پوشالی رژیم خون‌خوار صهیون را دربر گرفته و به همین جهت با حملات پی در پی به مردم بی‌دفاع و بیماران و مجروحان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، می‌خواهد آبروی بر باد رفته طوفان کم‌نظیر الاقصی را‌ جبران کند. این رژیم کودک‌کش با حمله به بیمارستان المعمدانی عمق ترس و وحشت خویش از مردان و زنان ولو مجروح فلسطینی و در عین حال خوی درندگی تهی از هرگونه عاطفه انسانی را ثابت کرد.

قطعا مردان و زنان آزاده و انسان‌دوست در سراسر جهان به دور از هر رنگ و نژادی به خصوص امت مسلمان هشیار بوده و با موضع‌گیری درست و محکوم نمودن این خفت بزرگ، تلاش می‌کنند تا خون شهدای مظلوم و عزیز این روزها به هدر نرود و با دمیدن جان تازه‌ای به روند مقاومت، شوک جدیدی بر اسرائیل جنایتکار وارد نموده و نابودی‌ قبیله خون‌خوار سیری ناپذیر صهیون را رقم خواهند زد.

بنده و تمامی همکاران و همراهان خانواده بزرگ سنگرسازان جهادی نظام تعلیم و تربیت ایران، ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق و اندوه و نگرانی نسبت به صحنه‌های کشته‌شدن هزاران انسان بیگناه در سراسر غزه و بیمارستان المعمدانی، هیچ‌ توجیهی برای این جنایات متصور نشده و ضمن محکوم نمودن این اقدام مذبوحانه و ضد بشری، به یقین رسیده‌ایم لحظه نهاییِ فروپاشی همه آن چیزی که به نام انسان‌گرایی غربی و حقوق مدرن بر «توحش غرب»، «نقاب تمدن» می‌زد، فرا رسیده و خواستار اتحاد جهانی بشریت به ویژه امت اسلامی علیه این رژیم جعلی و حامیان و همراهانشان هستیم.

این ضایعه را به جامعه انسانی و امت اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای غزه تمنّای تعالی درجات و برای مجروحین و مصدومین، آرزوی شفای عاجل داریم.

در پایان خانواده بزرگ سازمان نوسازی مدارس در سراسر کشور اعم از کارکنان، مهندسان، گروه‌های مردمی و جهادی و خیرین در کنار دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی هر‌گونه آمادگی لازم جهت کمک به ملت مظلوم فلسطین به ویژه کودکان و دانش‌آموزان، جهت بازسازی و نوسازی مراکز و مدارس آسیب دیده را اعلام می‌‌نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار