وزیر آموزش و پرورش:

شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی با شهادت‌شان تبدیل به مکتب و آرمان شدند

تهران‌(پانا) - وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی باشهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی با شهادت‌شان تبدیل به مکتب و آرمان شدند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی از دیدار با خانواده شهید رضائی نژاد از شهدای هسته‌ای نوشت: شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی باشهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند؛ مکتبی که ستون آن مقاومت و آرمانش ساختن ایران قوی است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه نوشت: در دیدار خانواده این شهید بزرگوار با آرمیتای عزیز درباره‌ی مسائل دانش آموزی به گفتگو نشستم، تحول خواهی علم و نگاه بلند این نسل، نوید بخش آینده امیدآفرین برای ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: یکی از مسائل مطرح شده استفاده از دبیر تخصصی در دروسی است که تربیت چند ساحتی مد نظر سندتحول بنیادین را تکمیل می‌کند؛ مانند درس تفکر و سواد رسانه ای و...که این مسأله باید در چشم اندازهای دانشگاه‌ فرهنگیان و مرکز توانمند سازی نیروی انسانی جدی تر دنبال شود.

صحرایی تصریح کرد: در این دیدار همسر شهید رضائی نژاد نیز پیشنهادات ارزشمندی را در خصوص برگزاری اردوهای دانش آموزی با محوریت هویت ملی دادند که ان شاالله همکارانم در معاونت پرورشی و فرهنگی این طرح را دنبال خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار