سنجش بیش از ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت سنجش بیش از ۱۸۰۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سنجش بیش از ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان اردبیل

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در گفت و گو با برنامه رادیویی صدا و سیمای مرکز اردبیل رعایت ضوابط و دستورالعمل های ثبت نام دانش آموزان را مهم دانسته و تصریح کرد: فرایند ثبت نام دانش آموزان باید در چارچوب مشخص شده صورت گیرد و عوامل اجرایی مدارس تسهیل گر امر ثبت نام باشند و با سعه صدر به صورت شفاف اولیای دانش آموزان را راهنمایی کنند.

وی با اشاره به انجام گرفتن سنجش بیش از ۱۸۰۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان بیان کرد: در حوزه معاونت ابتدایی تلاش بر این است تا پایان خرداد ماه بازماندگان طرح سنجش به طور کامل ساماندهی شده و به اتمام برسد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان افزود: ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از نیمه اردیبهشت در استان آغاز شده و ثبت نام مدارس خاص از۱۷ خرداد به صورت سامانه ای انجام خواهد گرفت. همچنین در این فرآیند مستندات لازم بویژه در پایه اول ابتدایی باید دقیق رویت و مورد تایید مدیران و معاونان مدارس قرار گیرد.

خدابنده خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه نیز در طی تیرماه عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید روند ثبت نام کتب درسی در استان اردبیل مطلوب ارزیابی شده و در روزهای آینده انتظار داریم با همکاری اولیا و مدارس این امر تسریع پیدا کرده و تمام دانش آموزان واجد شرایط برای کتب درسی ثبت نام کنند. تا در موعد مقرر اقدامات لازم نسبت به توزیع کتب درسی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار