پیام تبریک سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

تهران(پانا) - رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

تشکل سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک تشکل دانش‌آموزی جریان‌ساز با بهره‌گیری از ظرفیت شگرف نوجوانان در نقش‌آفرینی‌های فرهنگی و اجتماعی بیست و سومین سالروز تاسیس خویش را پشت سر می‌گذارد و در دهه اول گام دوم انقلاب مسئولیت آماده‌سازی پیشران‌های انقلابی و مجاهد را بر خود فرض می‌داند.

این سازمان با ایجاد موقعیت‌های تربیتی متنوع، جذاب و متعالی خواستگاه نقش‌آفرینی دانش‌آموزان با نشاط و مربیان دلسوز شده است. امید است با تلاش بی‌وقفه دختران و پسران عضو این تشکل و مربیان و مسئولان آن، روز به‌ روز شاهد شکوفایی بیشتر استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در عرصه های فردی، اجتماعی و علمی باشیم.

اینجانب بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به همه مربیان، معلمان و اعضای این تشکل تبریک می گویم و امیدوارم با برنامه‌ریزی برگرفته از سند تحول بنیادین و نظرات اعضای سازمان دانش‌آموزی، تقویت هویت ملی، نقش آفرینی دانش آموزان و مشارکت ارکان تربیت در برنامه‌های تربیتی را جزو اصول و سیاست‌های سازمان قرار دهید.

موفق باشید»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار