معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:
ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیسجمهوری به خوزستان
رضایتمندی مراجعان مهمترین اولویت متولیان میز ارتباطات سفر ریاستجمهوری آموزش و پرورش است
تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیسجمهوری به خوزستان گفت رضایتمندی مراجعان، مهمترین اولویت متولیان میز ارتباطات سفر ریاستجمهوری آموزش و پرورش است.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش؛ قاسم احمدی لاشکی در حاشیه بازدید از مرکز سامد مستقر در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و در گفتوگو با روابط عمومی اظهار کرد: سفر رئیس محترم جمهوری به استان خوزستان، برکات فراوانی برای این استان خواهد داشت و بر این اساس آموزش و پرورش با داشتن بیشترین مخاطب در جامعه وظیفه پاسخگویی به مراجعین آموزش و پرورش در حوزه ریاستجمهوری و سفر آیتالله رئیسی به استان خورستان را خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذینفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیسجمهوری به خوزستان توضیح داد: احترام به مراجعان، پاسخگویی اثربخش و ارجاع تخصصی درخواستها به واحدهای مربوطه از جمله اهداف تیم مستقر آموزش و پرورش در میز ارتباطات ریاستجمهوری است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پایان یادآور شد: مهمترین اصل در میز ارتباطات مردمی سفر رئیسجمهوری به خوزستان کسب رضایتمندی مراجعان به این واحد است و همکاران مستقر در این حوزه میبایست با سعه صدر و دانش تخصصی به مراجعان پاسخگو باشند.
ارسال دیدگاه