در معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش انجام شد؛

تشکیل ستاد اجرایی‌سازی بندهای سه‌گانه ابلاغی سند انتظار دولت از آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - ستاد اجرایی‌سازی بندهای سه‌گانه ابلاغی سند انتظار دولت از آموزش و پرورش در معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد اجرایی‌سازی بندهای سه‌گانه ابلاغی سند انتظار دولت از آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی و اجرای بند ۵ اقدامات تحولی اولویت‌دار و بندهای ۳ و ۴ سایر اقدامات تحولی سند انتظار دولت از وزارت آموزش و پرورش با حضور نظری‌زاده، خادم و آذری (مسئولین مرتبط با اجرای سند تحول دولت از سازمان برنامه و بودجه)، اصغر باقرزاده (معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش)، مدیران هر اقدام و جمعی از مدیران کل و مشاوران معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونین و روسای ادارات مرتبط از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در محل سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

اصغر باقرزاده در این جلسه از تشکیل ستاد اجرایی‌سازی بندهای سه‌گانه محوله به این معاونت خبر داد و گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای اجرایی‌سازی اقدامات تحولی الزامات، عوامل پیش‌برنده، چالش‌ها و موانع اجرایی را بیان کرد.

وی در این جلسه بر ضرورت همسویی و هم‌افزایی بخش‌های درون و برون‌سازمانی در تحقق اهداف اقدامات تحولی تاکید و برخی از اقدامات انجام‌شده در این راستا را تشریح کرد.

در ادمه این نشست، هر یک از حاضران در خصوص موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار