هدیه معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش به دختران حاج قاسم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر اخیر خود به کرمان، زمانی که به موکب «دختران حاج قاسم» از گالیکش استان گلستان رسید ضمن تحسین این اقدام، هدیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هدیه معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش به دختران حاج قاسم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در مراسم سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» دانش‌آموزان مدرسه محدثه شهرستان گالیکش برای برپایی موکب به دیار خوبان شهر کرمان رفتند تا عشق و ارادت خودشان را به سردار دل‌ها نشان دهند.

موکب «دختران حاج قاسم» شهرستان گالیکش تنها موکب دانش‌آموزی صحن اصلی گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

این دانش‌آموزان موکب خود را مزین به لباس مطهر «شهید حاج قاسم سلیمانی» و «پرچم حرم مطهر امام حسین(ع)» کرده بودند و به زائرین مزار مطهر سیدالشهدای مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی اقلام فرهنگی هدیه می‌دادند.

دختران حاج قاسم در گفت‌وگو با دختران و بانوان کم‌حجابی که به عشق سردار دل‌ها به گلزار شهدای کرمان آمده بودند از «وجوب حجاب» می‌گفتند و وصیت شهید سلیمانی را به آنان یادآور می‌شدند که این کار با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

در حاشیه مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به همراه «سید اصغر حسینی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان از موکب دانش‌آموزی دختران شهرستان گالیکش بازدید کردند.

باقرزاده ضمن تحسین فعالیت این دختران گلستانی برای 15 تَن، سفر زیارتی مشهد مقدس هدیه در نظر گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار