در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان زنجان مطرح شد:

معلمان در جامعه اسلامی به دنبال احیای امّت پیامبر(ص) هستند

معلم باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته و هر مطلبی را باور نکند

زنجان (پانا) - آیین استقبال از نو دانشجومعلمان و آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان زنجان امروز با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در جامعه اسلامی به دنبال احیای امّت پیامبر(ص) هستند

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این آیین خطاب به دانشجومعلمان گفت: شغلی که امروز انتخاب کرده‌اید، شغل انبیا است و شغل بسیار مهم و حساسی است.

وی اظهار کرد: شغل معلم به اندازه‌ای مهم است که شما با رفتار خود می‌توانید روح یک فرد ناامید را زنده کرده و به او امید دهید.

افشارچی با بیان اینکه تمام تلاش خود را باید به کار ببرید تا از این دانشگاه به عنوان یک دانشمند خارج شوید، افزود: معلمان، تربیت‌دهنده آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ وقت زیر بار نظام سلطه نرفته و همیشه استوار در مقابل آن ایستاده است، گفت: معلم باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد و هر پیام و یا مطلبی که در فضای مجازی می‌بیند را باور نکند.

کمال اوجاقلو، سرپرست پردیس‌‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان نیز گفت: معلمان با انتخاب این شغل و در این مسیر با انسان‌های دانشمند و بسیار ارزشمندی روبه‌رو می‌شوند که علم بسیاری دارند که دانشجومعلمان از این استادها باید تعلیم و تربیت را یاد بگیرند.

اوجاقلو افزود: معلمی در همه جا امری مهم است اما معلمان در جامعه اسلامی می‌خواهند امت حضرت پیامبر(ص) را احیا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به دنبال انسان‌های پشت میز نشین نیستیم بلکه به دنبال انسان‌هایی هستیم که با توجه به دین اسلام و پیامبر(ص)، انسان‌هایی را آموزش دهیم که برای جامعه مفید باشند.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز خطاب به دانشجومعلمان گفت: مدت زمانی که به عنوان تحصیل در اختیار شماست، فرصت بسیار عالی است که از تجارب اساتید خود به نحوه احسن استفاده کنید که یک معلم توانمند شوید.

وی افزود: از این 4 سال برای خودسازی استفاده کنید که بتوانید مهارت‌های علمی، معرفتی و.... را به درستی در سر کلاس‌ها به دانش‌آموزان انتقال دهید.

خبرنگار: حسن ارغا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار