با قرائت میثاق‌نامه‌ای در حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شد؛

تجدید بیعت مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با آرمان‌های نظام اسلامی، امامین انقلاب و شهداء

تهران (پانا) - مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با قرائت میثاق‌نامه‌ای در حرم مطهر امام خمینی(ره) بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجدید بیعت مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با آرمان‌های نظام اسلامی، امامین انقلاب و شهداء

همایش تجدید میثاق فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج فرهنگیان با آرمان‌های متعالی امام راحل(ره) و شهدا و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که همزمان با هفته دولت در حرم مطهر امام خمینی(ره) و در مزار شهیدان معلم، رجایی و باهنر برگزار شد، با قرائت میثاق‌نامه‌‌ مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش همراه بود.

متن این میثاق‌نامه به شرح زیر است:

با درود فراوان به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام دستگاه تعلیم و تربیت اسلامی شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هشت سال دفاع مقدس و سلام بر همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و بسیجیان پرتوان و حافظ امانت‌های سفارش شده شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران؛

ای پروردگار مهربان، اینک که نعمت بی‌بدیل خدمت در شجره طیبه بسیج را نصیبمان فرمودی به شکرانه این فرصت، بر محمد و آل محمد درود می‌فرستیم و با تو ای خدای علیم و بصیر عهد می‌بندیم؛

- پیوسته در آمادگی برای جهاد در راه خدا بکوشیم و با تهذیب نفس، خود را بسازیم و لحظه‌ای از مسیر ولایت جدا نشویم.

- تمامی استعدادها و توانایی‌های خود را در جهت تحقق آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کار بندیم و تا آخرین منزل و تا آخرین قطره خون، برای اعتلای کلمه الله بایستیم و شهادت در این راه را قله افتخار بدانیم.

- خداوندا این عهدی بود که به فضل تو بر جان و زبانمان جاری شد و پایداری بر آن جز با مدد تو ممکن نخواهد بود؛ پس به لطف خود، ما را در این راه ثابت‌قدم بدار و در روز محشر نیز با شهدا و امام شهدا و در راس ایشان سیدالشهدا (علیه‌السلام) محشور فرما. (آمین)

- خداوندا در ظهور حضرت مهدی(عج) تعجیل و طول عمر و سلامتی به پرچمدار ولایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عنایت فرما. (آمین)

- بارالها به همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق عنایت و همه تلاشگران گمنام اسلام را یاری فرما. (آمین)

«رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار