افتتاح مدرسه خیرساز حاج حسن مهدیزاده حقایق در تبریز

تبریز (پانا) - در حضور جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌ شرقی آیین افتتاح مدرسه حاج حسن مهدیزاده حقایق شهرک ارم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز حاج حسن مهدیزاده حقایق در تبریز

آیین افتتاح مدرسه خیرساز حاج حسن مهدیزاده حقایق با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تبریز، خانواده محترم خیر و جمعی از مسئولین ناحیه‌ای و خیرین محترم مدرسه‌ساز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز در این جلسه عنوان کرد: خیرین همواره در طول سال‌ها در حوزه آموزش و پرورش کمک شایانی به تعلیم و تربیت کشور کرده‌اند و امیدواریم در راستای ارتقا کیفیت آموزشی و شکوفایی میهن عزیزمان همچنان این راه پر خیر و برکت را ادامه دهند که این امر علاوه بر توسعه نهاد تعلیم و تعلم و بهبود کیفیت یادگیری دانش‌آموزان سبب حیات طیبه و توشه ای برای آخرت خود آن عزیزان خواهد بود.

زینب علمدار افزود: آموزش و پرورش استان به برکت خیرین نامدار و بزرگی چون خانواده‌های مردانی‌آذر، اکبری و انسان‌های نیک‌اندیشی چون آقای مهدی‌زاده، حقایق و حاج یعقوب آزاد و... پیشرفت چشم‌گیری در حوزه‌های گوناگون داشته است که این بزرگواران کمک شایانی به این ارگان و علی‌الخصوص دانش‌آموزان عزیز این مرز وبوم کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که کارهای خیر و همنوع‌دوستانه خود را به سمت و سوی حوزه آموزشی سوق می‌دهند حقیقتا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند، چرا که نهادی چون آموزش و پرورش زمینه‌ساز اندیشه و تفکرات یک جامعه است؛ تعلیم و پرورش درست و با کیفیت سبب آموزش فرزندان این سرزمین می‌شود که در آینده موجب پیشرفت و شکوفایی ایران عزیزمان در عرصه های مختلف خواهند بود و افزون بر این خیرین هم در نزد خدا به سبب اعمال خیر خود و هم در محضر مردم ضمن تلاش برای آبادانی کشور خود مورد احترام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار