پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت روزجهانی قدس

اصفهان (پانا) _ محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت روزجهانی قدس

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است .
امام خامنه ای (مد ظله العالی)

روز قدس به عنوان میراث گرانبهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، روز اتحاد و انسجام جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای رهایی از چنگال ظلم و ستم اسرائیل غاصب و استکبار جهانی است. این روز نماد مقاومت دربرابر تعدی و تجاوز های صهیونیست هاست. در این روز جهان یک صدا هرگونه زیاده خواهی نژاد پرستانه همراه با نسل کشی مسلمانان و یهودی سازی مناطق آنان را محکوم می کند.

امسال در ماه مبارک رمضان، رژیم کودک کش صهیونیستی با تهاجم وحشیانه به مردم روزه دار فلسطین، بار دیگر خشم و انزجار جهانیان را برانگیخت. قطعا این جنایات، نابودی و اضمحلال اسرائیل را نزدیک تر خواهد کرد و ان شاالله به زودی وعده ی صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی این رژیم جعلی تحقق خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره ی شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، از عموم ملت شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران محترم فرهنگی و دانش آموزان گرامی دعوت می کنم تا با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور بهم رسانند تا بار دیگر پیام همبستگی و حمایت از محور مقاومت و قدس شریف را به مردم مظلوم فلسطین و جهان برسانند.

محمدرضا ابراهیمی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار