اسکان بیش از 11 هزار و 500 زائر نوروزی در مدارس ناحیه سه قم

قم(پانا)- رئیس ستاد اسکان ناحیه سه آموزش و پرورش استان قم، از اسکان بیش از 11 هزار و 500 زائر نوروزی در مدارس این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 11 هزار و 500 زائر نوروزی در مدارس ناحیه سه قم

سیدحسین رضوی‌حائری، رئیس ستاد اسکان ناحیه سه آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: تا ساعت پایانی شب گذشته چهارم فروردین، 11 هزار و 556 مسافر نوروزی در مدارس این ناحیه پذیرش شده‌اند.

وی افزود: تعداد 76 مدرسه با ظرفیت 637 کلاس و با تنوع الف و ب برای پذیرش مسافران فرهنگی در سطح ناحیه سه تدارک دیده شده که تا کنون ۲هزار و 981 خانواده در آن اسکان داده شده‌اند.

رئیس ستاد اسکان ناحیه سه آموزش و پرورش قم تاکید کرد: مدارس ناحیه سه آموزش و پرورش قم همچنان سنوات قبل از کرونا، در ایام نوروز آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران فرهنگی و سایر اقشار میهمان از سراسر کشور را دارند و تا به امروز زائرانی با اسکان چهار روز نیز در مدارس داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای استقبال و خدمت‌رسانی شایسته‌تر به زائران، در محل ستاد اسکان واقع در دبیرستان امام حسن مجتبی(ع) بلوار شهید عابدی، امکاناتی نظیر سالن نمازخانه، پاسخ به سوالات شرعی، ورزش دارت، میز پینگ پنگ، ایستگاه نقاشی ویژه نوجوانان و پذیرایی فراهم شده تا در مراحل پذیرش، زائران حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران با طیب خاطر بیشتری راهی محل‌های اسکان شوند.

گفتنی است محدوده این ناحیه از میدان شهید آیت‌الله سعیدی به سمت میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۷۲ تن و سمت راست خیابان امامزاده ابراهیم(ع) تا بلوار کشاورز و قلعه کامکار است.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار