معاون وزیر آموزش و پرورش:

رویکرد امروز مجموعه، پرورش دانش‌آموزانی با برجستگی‌های علمی و اخلاقی اسلامی است

تهران (پانا) - صبح امروز شورای آموزش و پرورش شهرستان جلفا با حضور احمد محمودزاده، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد امروز مجموعه، پرورش دانش‌آموزانی با برجستگی‌های علمی و اخلاقی اسلامی است

احمد محمود‌زاده گفت: برابر سیاست‌های کیفیت‌بخشی و ارتقای خدمات شفاف، کیفی، کارآمد و پیاده‌سازی آیین‌نامه استقرار، فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی ‌فاقد استانداردهای لازم منع خواهند شد.

محمود‌زاده یادآور شد: از آن جایی که از اهداف دولت مردمی، تسهیل خدمت‌رسانی شفاف، کارآمد و پاسخگو به مردم و انجام کار جهادی است و در راستای طراحی و استقرار نظام مدارس شیشه‌ای در مدارس غیردولتی مصوب گردید مدارس غیردولتی در فصل ثبت نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از الگوی اصلی شهریه که با هماهنگی و موافقت شورای موسسان تعیین و جهت اطلاع‌رسانی و نصب در مدارس ابلاغ خواهد شد ، پیروی کنند و این موضوع بصورت سامانه‌ای و اکیپ‌های بازرسی و گزارشات مردمی رصد و پیگیری خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: باتوجه به نامگذاری سال جدید با عنوان«تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، این سازمان در نظر دارد در مناطق آزاد تجاری صنعتی از جمله منطقه ارس مدارس و هنرستان‌های جوار صنعت و کارآفرین با رشته‌ها و فعالیت‌های دانش‌بنیان برای توسعه خلاقیت و مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌و‌کارهای نوپا و مولد را توسعه دهد.

همچنین در این جلسه مقرر گردید با مشارکت منطقه آزاد ارس و آموزش و پرورش همزمان با هفته معلم در اردیبهشت امسال خشت‌گذاری آغاز احداث یک باب سالن ورزشی چندمنظوره انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار