نخستین کنگره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر به مناسبت گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت اردیبهشت سال آینده نخستین کنگره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کنگره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر برگزار می‌شود

علی موحدی در جمع نمازگزاران جمعه با گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی با بیان اینکه این نهاد نقش مهمی در عرصه انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به دانش آموزان دارد ، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در سال قیل در 7 شاخص ملی در امور پرورشی و فرهنگی در کشور دارای رتبه نخست شد.

او گفت: در 852 مدرسه استان طرح یاری گران زندگی اجرا شد که در همین راستا 712 مدرسه جشنواره نوجوان سالم و طرح نماز و نظام مراقبت از آسیب های اجتماعی در 367 مدرسه اجرا شده است .

موحدی با اشاره ایجاد 21 مرکز دارالقرآن، 8 اردوگاه تربیتی ، 27 کانون فرهنگی و 19 مرکز مشاوره در استان گفت: این مراکز عهده دار فعالیت های ویژه پرورشی، تربیتی و فرهنگی دانش آموزان است.

موحدی افزود : برای بیش از 50 هکتار از اماکن آموزش و پرورش استان بوشهر سند صادر شده است. اردیبهشت سال آینده نخستین کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر برگزار می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب 57 مقام کشوری از سوی دانش آموزان استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مقام های ملی دانش آموزان بوشهری در حوزه های قرآنی ، مسابقات اذان، عترت، و فرهنگی و هنری کسب کرده اند و آنان با اعتبار 200 میلیون تومان تشویق شده اند .

موحدی گفت : 953 استعداد قرآنی در مدارس استان شناسایی شد و تحت پوشش آموزش های ویژه قرار دارند .

او از راه اندازی خط 1570 به عنوان خط مشاوره رایگان آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: مشاوران آموزش و پرورش از طریق خط تلفنی 1570 پاسخگوی تماس های فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار