13 آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است

تهران (پانا)‌ - نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت روز ۱۳ آبان پیامی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا مکر شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

سیزدهم آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران و یکی از روزهای درخشانی است که بر تارک مقدس تاریخ انقلاب اسلامی نورافشانی می کند. سیزدهم آبان به تنهایی بستر وقایع مهمی شد، که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است، سیزده آبان روزی است که دشمن با توسل به سیاست کهنه خود قصد داشت تا دانش آموزان و دانشجویان را فریب داده به این امید واهی که شاید بتواند آنان را از مسیر انقلابی خویش باز دارد. لیکن با ایثار و فداکاری دانش آموزان و دانشجویان همین انقلاب، نوپا جاودانه شد.

بیانیه گام دوم، نقشه راه مبتنی بر امید واقع بینانه و خوشبینی مومنانه است. اینک ما جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به عنوان نیروهای تازه نفس و انقلابی، گام دوم انقلاب اسلامی را در حالی سرلوحه زندگی خویش قرار میدهیم که آگاهیم جهان اسلام ممکن است حوادث بیشماری در پیش رو داشته باشد اما این اراده ما نوجوانان است که در هرشرایطی میتواند تاریخ را تغییر دهد. برماست تا با بصیرت وآگاهی، هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان پیرامون وکشور را درک نماییم و حافظ خون همکلاسی های شهید خود باشیم

نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با تاسی از ۳۶هزار شهیددانش آموز کشور در راستای فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان تاکید میکنند که این روز، روز استواری ملت ایران درمقابل ترفند اسکتبار جهانی است.

ما با شما عهد می‌بندیم که به فضل خدا در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و رفاه و معیشت شایسته مردم و مستضعفین کشور را فراهم آوریم. و راهی را که گذشتگان در گذشته با اقتدار آغازکردند پر قدرت تراز پیش ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار