مدیر آموزش و پرورش ملارد:

هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود

ملارد(پانا)- نشست تبیین و اقناع سازی والدین درخصوص بازگشایی مدارس و آموزش حضوری با حضور مسئولان آموزش و پرورش ملارد و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در نشست مربوط به اقناع والدین در خصوص آموزش حضوری بیان کرد: هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و ما باید تلاش کنیم تا ضمن فراهم آوردن امکانات به سمت آموزش حضوری برویم.

وی در مورد راهکارهای این موضوع گفت: در این راستا ۳ راهکار در نظر گرفته شد: مدارس روستایی و عشایر که تعداد دانش‌آموزان کم است، در صورت فراهم بودن شرایط، بازگشایی شوند. مدارسی که تعداد دانش‌آموزان آنها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر است، به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری باشد و مدارس با تعداد دانش‌آموز بالای ۳۰۰ نفر به صورت غیرحضوری و حرکت تدریجی و آرام به سمت آموزش حضوری حرکت کنند.

رضایی‌فر افزود: در این راستا باید تمامی رسانه‌ها نیز کمک کرده و مدیران و انجمن مدارس جلسات حضوری و مجازی جهت اقناع‌سازی والدین برای حرکت به سمت حضوری شدن تلاش کنند.

از مصوبات این نشست، بازگشایی مدارس با نظر ستاد کرونا، تلاش جهت واکسیناسیون شدن تمامی افراد واجد دریافت واکسن در بین همکاران و اولیاء، بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و آرام و همراهی مدیران و انجمن اولیاء و مربیان در فراهم کردن شرایط آموزش حضوری بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار