میثاق‌نامه نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل 

تهران (پانا) - میثاق نامه نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل همرمان با ششم محرم منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
میثاق‌نامه نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل 

متن میثاق نامه نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل که از سوی دانش‌آموزان و نوجوانان عاشورایی ایران اسلامی منتشر شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«کُلُ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُ أَرْضٍ کَرْبَلاء»

ما نوجوانان عاشورایی و قاسم های امام خامنه ای در گام دوم انقلاب اسلامی ایران، در پاسخ به ندای « هَل مِن ناصرٍ یَنصُرُنی » امام شهیدمان ، با سر دادن ندای «لبیک یا حسین» و «هِیهات مِنَّا الذِلَّة» با شهدای کربلا عهد می بندیم:

به تأسی از الگوی کربلاییمان حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، ما مرد میدانیم و در گام‌ دوم انقلاب با تمام توان برای ساخت ایرانی قوی کمر همت خواهیم بست تا زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی و حکومت مهدوی باشیم.

ضمن نفی گفتمان ها و سبک زندگی غیراسلامی، با همه قوا جهت تحقق، ترویج و گسترش اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی مان اقدام خواهیم کرد و در مقابل شبیه خون فرهنگی، هوشمندانه ایستادهایم.

در مقابل دَد منشی ها و کینه توزی های صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی در جهت توقف پیشرفت علمی کشور اعلام می داریم: سنگرهای علمی کشور با خون شهدای علم و فضیلت، همچنان زنده است و ما خود را مجاهدان این سنگر و ادامه دهندگان راه شهدا میدانیم و با جهاد علمی خود، دشمن بدخواه و کینه‌توز را ناکام می سازیم.

با الگوگیری از شهدای نوجوان دشت کربلا، خاصه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت؛ با بصیرت دینی و انقلابی خود همچنان بر عهد خویش با ولایت تا پای جان، پایبندیم.

در پایان اعلام میکنیم، ما ملت شهادت و قاسمهای دفاع از حرمُ الله و مردان میدان جهادیم و تا استقرار حکومت عدل جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، عاشورایی ایستاده ایم. ان شاءالله

دانش آموزان و نوجوانان عاشورایی ایران اسلامی
24 مرداد ماه ۱۴۰۰ / مصادف با ششم محرم الحرام 1443 هجری قمری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار