برنامه‌های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد

تهران (پانا) - جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها با هدف تبیین بخشنامه «راهکارهای عملیاتی ایجاد انگیزه و رضایت شغلی کارکنان» چهارشنبه ۲۹ بهمن امسال به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل و پیشنهادها و نقطه نظرات استان‌ها در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، دو محور دیگر این جلسه بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه انسانی به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه سازمان، گفت: انگیزه نیروی انسانی باید حفظ شود و برای نگهداشت انگیزه در بین همکاران سازمان نوسازی مدارس، پیاده‌سازی دستورالعمل انگیزش کارکنان و توانمندی‌سازی نیروی انسانی از طریق آموزش و ارتقای نیروی انسانی ضروری است.

علی شهری توضیحاتی درباره برنامه‌های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را در محورهای تشکیلات و ساختار استان‌ها، پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز استان‌ها، تبدیل اعتبارات استانی به ملی و برخی موارد دیگر، ارائه کرد.

در ادامه علی مناهی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز توضیحاتی در باره محورهای مهم حوزه منابع انسانی و جزئیات آن ارائه کرد.

سپس راهکارهای ایجاد انگیزه در بین کارکنان توسط یکی از کارشناسان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ارائه شد و معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در این باره بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار