شیوه نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت اول دانشآموزان با نیازهای ویژه؛
نحوه برگزاری امتحانات دانشآموزان استثنایی اعلام شد
تهران (پانا) - با امضای معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی شیوه نامه شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت اول دانشآموزان با نیازهای ویژه به ادارات استثنایی استانها ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بر اساس مصوبه ۹۷۷ مورخ ۱۳ / ۵ / ۱۳۹۹ شورای عالی آموزش و پرورش و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعطیلی اضطراری مدارس و عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس به منظور نظم دهی و برنامه ریزی برای فرایند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت اول (دی ماه) دانش آموزان با نیازهای ویژه، شیوه نامه شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی تدوین شده است.
بر اساس این شیوه نامه در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان با توجه به مجوز کتبی از کارگروه مدیریت کنترل بیماری کرونای استان فراهم باشد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می گیرد، در غیر این صورت سنجش و ارزشیابی به شیوه غیر حضوری برگزار می شود.
همچنین در این شیوه نامه، نحوه ارزیابی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم، متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای و هنرستان ها به صورت اختصاصی مشخص شده است.
ارسال دیدگاه