افتتاح دوره سدید اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران

تهران(پانا)_ دوره آموزشی_مهارتی سدید انجمن اسلامی شهر تهران به صورت مجازی و برخط با حضور پرشور دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی مدارس، مناطق و استان به صورت رسمی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دوره سدید اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان مسلمان و متعهد، در سال 1358 با حمایت‌های معنوی و مادی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس و طی سالیان متمادی در زمینه تربیت نیروهای مخلص دانش‌آموزی و حضور آنها در صحنه‌های انقلاب اقدام کرده است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران سالانه مراسم‌های متفاوتی برای دانش آموزان عضو انجمن اسلامی برگزار می کند که در سال جاری هم زمان با اولین روز آذر ماه یکی از این مراسم‌های ویژه به نام دوره آموزشی سدید شروع به کار کرد.

در ابتدای این مراسم مجازی و برخط، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه ایتم های متفاوتی از جمله سخنرانی محمدعلی صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران و مرادی معاون خواهران انجمن های اسلامی شهر تهران اجرا شد.

در این دوره ها به دانش آموزان شرکت کننده مهارت های مورد نیاز و جالبی همانند مستند سازی، فنون سخنرانی و آموزش کار تشکیلاتی و .. آموزش داده می شود و در انتهای دوره به دانش آموزان شرکت کننده گواهی معتبر این دوره اعطا خواهد شد.

این دوره برای مسئول انجمن های مدارس اجباری و برای دیگر اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی به صورت دلخواه است و ثبت نام در این دوره ها از طریق مربیان مناطق صورت می گیرد.

*مینو سادات آقائی نژاد، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار