مدیر کل دفتر پیش دبستانی و دبستان وزارت در آیین بازگشایی مدارس:

والدین در نقش دستیار معلمان باشند و همراهی کنند

زنجان (پانا) - زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به صورت نمادین،همزمان با سراسر کشور در مدرسه آزادگان فرهنگیان و شهید بیگلی زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل دفتر پیش دبستانی و دبستان وزارت و سایر مسئولین و مدعوین به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
والدین در نقش دستیار معلمان باشند و همراهی کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سید محمد حسین حسینی مدیر کل دفتر پیش دبستانی و دبستان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: بازگشایی مدارس که با رعایت دقیق پروتکل ها انجام می شود، می تواند سلامت روانی دانش آموزان را تامین کند.

حسینی با اشاره به اینکه به خاطر شرایط به وجود آمده نقش اولیا در آموزش دانش آموزان بیش از پیش افزایش پیدا کرده است، از اولیا خواست تا به عنوان دستیاران معلم عمل کرده و این مسئولین خطیر را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه اولیا زمان و انرژی بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در خانه اختصاص دهند، اظهار داشت: به فرزندانمان بیاموزیم که تلاش کنند تا دنیا جای بهتری برای زندگی شود و بدانیم که امروز سفری را شروع کرده اند که مسافران آن آینده سازان کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار