پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به‌مناسبت روز خبرنگار

بهاباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به‌مناسبت روز خبرنگار

در این پیام آمده است:

«۱۷ مرداد روز خبرنگار، روز پرچمداران آگاهی و بصیرت‌بخشی و رابطان امین بین مردم و مسئولان است.

درود بر اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران عزیز که با حق‌گویی و مطالبه‌گری، مجاهدتی عظیم و فداکاری بزرگ در راه پویایی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌نمایند.

امروز بیش از گذشته باید قدردان خبرنگارانی باشیم که در جهاد خدمت و در شرایط بحرانی، پا به پای مردم و در راه آگاهی‌بخشی و روشنگری قدم برمی‌دارند و گاه جان خویش را دراین مسیر تقدیم می‌نمایند.

یقیناً روز خبرنگار، فرصت ارزشمند و گران‌بهایی برای پاسداشت مقام شامخ خبرنگاران، این انسان‌های فرهیخته و خستگی‌ناپذیر است.

ایمان داریم تمام نهادها و ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، توفیقات و ثمربخشی و پویایی خود را مرهون تلاش بی‌وقفه خبرنگاران، این چشمان بینا و آگاه جامعه می‌داند.

هفده مرداد که به یاد و نام شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، روز حقیقت‌نگارانی است که همواره با حق‌گویی و عدالت‌جویی، پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی‌اند. روز پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های بزرگ‌مردان و شیرزنانی است که با ایثار وصف‌ناپذیر خویش آگاهی و روشنایی را به جامعه بشری هدیه می‌کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران فعال و پرتلاش شهرستان بهاباد، علی‌الخصوص دانش‌آموزخبرنگاران پانا و فعالین فضای مجازی و اصحاب رسانه و ارزشمند، توفیقات روزافزون آن‌ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قطب‌الدینی

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار