اعزام کاروان راهیان نور راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ارومیه (پانا)- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید برای نشر این فرهنگ همه تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۸۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان راهیان نور راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور جنوب استان که امروز دراستانداری برگزار شد، راهیان نو ر را حرکتی اثر بخش و موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بعثی با تصور اینکه ایران تضعیف شده در صدد تجزیه کشورمان برآمدند که با دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر، جانبازان و ایثارگران این امور محقق نشد و این دفاع مقدس به خوبی مدیریت و تمامیت ارضی حفظ شد.

وی افزود: امروز وظیفه ما حمایت، حفظ و پاسداری از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهدا است و اعزام این کاروان‌های راهیان نور راهی برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ما همه به نوعی وظیفه داریم مقدمات و بستر اعزام این کاروان‌ها را مهیا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان نیز در این جلسه گفت: سهمیه امسال استان برای اعزام کاروان راهیان نور جنوب استان ۱۰ هزار نفر است که از این تعداد ۸ هزار نفر با اتوبوس و ۲ هزار نیز به صورت خودجوش و با خودرو‌های سواری به مناطق عملیاتی جنوب استان اعزام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار