معلمان متعهد مسیر تعلیم و تربیت را هموار می کنند

ارومیه(پانا)-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: معلمان متدین می توانند تاثیر بسیار مهمی روی دانش آموزان داشته باشند و این امر وظیفه دانشگاه فرهنگیان را دو چندان می کند.

کد مطلب: ۸۷۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان متعهد مسیر تعلیم و تربیت را هموار می کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با مدیر کل دفتر اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: آماده ایم تا در زمینه کارهای تربیتی به ویژه در همکاری با انجمن های اولیا و مربیان با نهاد آموزش و پرورش همکاری داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: استفاده از طلبه های خوش ذوق در مدارس با توجه به فراوانی دانش آموزان در زمینه های تربیتی می تواند مفید و موثر باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی نیز می توان در خطبه های نماز جمعه از مشکلات موجود و راهکارها برای خانواده ها صحبت کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش نهاد گسترده ای می باشد که برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت باید تمامی عوامل دخیل در تربیت همکاری کنند.
ابراهیم محمدی بیان کرد: تعامل خانه و مدرسه می تواند بخش وسیعی از مشکلات این بخش را رفع نماید و به بهبود روند و کیفیت آموزش کمک کند.

وی گفت: این نهاد در راستای تحقق اهداف سند بنیادین تعلیم و تربیت توجه به برنامه های تربیتی را در اولویت خود قرار داده است.

محمدی افزود: توجه به ساحتهای ششگانه تربیتی همواره مورد تاکید بوده و تلاش می شود تا نماز در مدارس به جدیت دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار