سرعت خودروها در جاده های آذربایجان غربی کاهش یافت

ارومیه(پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: متوسط سرعت خودروها در جاده های این استان بر اساس بررسی های انجام شده با استفاده از دستگاه های تردد شمار، 75 کیلومتر بر ساعت برآورد شده که یک کیلومتر بر ساعت نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

کد مطلب: ۸۶۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سرعت خودروها در جاده های آذربایجان غربی کاهش یافت

ارسلان شکری افزود: بیشترین سرعت متوسط در محور ارومیه - مهاباد و کمترین سرعت نیز در محور پیرانشهر - تمرچین در جنوب آذربایجان غربی ثبت شده است.


وی اضافه کرد: مهمترین عامل ثبت بیشترین سرعت در محور ارومیه - مهاباد، تبدیل شدن بخش زیادی از این مسیر به بزرگراه است.


وی با اشاره به ثبت بیش از 90 میلیون تردد طی نیمه نخست امسال در جاده های آذربایجان غربی بیان کرد: محور ارومیه - سلماس صاحب بیشترین تردد طی این مدت بوده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: محور سه راهی ایواوغلی - جلفا نیز طبق بررسی های صورت گرفته کمترین تردد را در سال جاری به خود اختصاص داده است.


طی نیمه نخست سال گذشته 70 میلیون تردد در جاده های آذربایجان غربی ثبت شده بود که این رقم امسال 20 میلیون تردد افزایش یافته است.


در حال حاضر 88 دستگاه تردد شمار در جاده های آذربایجان غربی وجود دارد؛ این استان بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار