برگزاری مراسم یادواره 6 شهید سرافراز روستای چشمه از توابع بخش ایواوغلی

ارومیه (پانا)-برگزاری مراسم یادواره 6 شهید سرافراز روستای چشمه از توابع بخش ایواوغلی شهرستان خوی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم یادواره 6 شهید سرافراز روستای چشمه از توابع بخش ایواوغلی

مراسم یادواره بزرگداشت 6 شهید سرافراز روستای چشمه از توابع بخش ایواوغلی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و مردم این روستا برگزار گردید .


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبداله الحسین(ع) و با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت : فلسفه انقلاب اسلامی در ادامه راه قیام عاشورا و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بود و به همین خاطر کشور ما موفق شد نسخه این انقلاب را به کل جهان صادر کند و به همین علت نیز استکبار جهانی همواره از اول انقلاب تلاش می کند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند ولی خوشبختانه به حول و قوه الهی تمامی توطئه ها و دشمنی تا به امروز خنثی شده است .


وی افزود : در دوران جنگ تحمیلی نیز کشورمان به تنهایی در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کرد و پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید . استکبار جهانی پس از چندین عملیات نظامی ، ترور و جنگ تحمیلی فهمید که نمی تواند از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزند و به همین خاطر تلاش کرد با روش های دیگری از جمله تهاجم فرهنگی و امروز نیز با روش ناجوانمردانه تحریم اقتصادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی کشور عزیز ایران با توکل به خدا ، اتحاد و همدلی مردم و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در برابر این توطئه ها نیز موفق و پیروز خواهد شد .


سید محمد عابدی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره 6 شهید سرافراز روستای چشمه تصریح کرد : کشور ما بیش از 330 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز نیز همچنان این راه ادامه دارد و شهیدهای سرافراز دیگری نیز تقدیم می شود و در این بین ما وظیفه داریم در مقابل دشمنان متحد و یکدست باشیم و هیچ گونه بهانه ای به دست دشمن ندهیم .
در پایان مراسم از خانواده معظم ۶ شهید سرافراز این روستا با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار