استقبال خوب مردم ارومیه از بازارچه تابستانی

ارومیه (پانا)- معاون صنایع دستی استان آذربایجان غربی استقبال مردم ارومیه از بازارچه تابستانی صنایع دستی را خوب توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۵۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خوب مردم ارومیه از بازارچه تابستانی

افسانه رنجبر قاسمی معاون صنایع دستی استان آذربایجان غربی با اشاره به این مطلب گفت : راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان با هدف ایجاد بازارچه های هدف برای فروش محصولات هنرمندان صنایع دستی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به استقبال عمومی از این بازارچه ها تصریح کرد: خوشبختانه مردم و گردشگران در سالیان اخیر از این بازارچه ها بویژه در شهرهای گردشگرپذیر استان بسیار خوب بوده و بازارچه ارومیه نیز با استقبال عمومی روبرو شده است .

رنجبر در خصوص بازارچه صنایع دستی ارومیه افزود : در این بازارچه هنرمندان ارومیه ای آثار و محصولات هنری خود را در قالب چوب ، بافتنی قلم زنی ، شیشه ، چرم و گلیم را برای نمایش و فروش عرضه کرده اند که بدلیل مجاورت این نمایشگاه با موزه مردم شناسی ارومیه مورد بازدید گردشگران تابستانی نیز قرار گرفته است .

گفتنی است بازارچه تابستانی صنایع دستی از بیستم شهریور کارخود را در نوبتهای صبح و عصر در محوطه موزه مردم شناسی واقع در میدان تاریخی ایالت ارومیه آغاز کرده و بدلیل استقبال خوب گردشگران و بویژه مردم ارومیه تا اواخر مهر به کارخود ادامه خواهد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار