معاون استاندار آذربایجان غربی:

بانک‌ها برای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر اهتمام ویژه داشته باشند

ارومیه (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک‌ها در راستای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار اهتمام ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۸۵۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بانک‌ها برای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر اهتمام ویژه داشته باشند

رضا حسینی معاون استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان غربی افزود:عملکرد برخی از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال در استان مطلوب نیست و باید تا ۱۰ روز آینده عملکرد میزان پرداختی تسهیلات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: همه نهاد‌های مسئول و بانک‌ها در راستای سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم در زمان مقرر اعتبارات تخصیصی را به مصرف برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرستان‌هایی که تسهیلات پرداختی کمتر از ۵۰ درصد مصوب بوده، اخطار جدی داده شود تا میزان پرداختی‌های خود را افزایش دهند.

حسینی اضافه کرد: متاسفانه عملکرد برخی از بانک‌های عامل در این زمینه قابل قبول نیست و مسوولان این بانک‌ها باید تحرک چشم گیری را از خود نشان دهند.

وی بیان کرد: طی ۱۰ روز آینده باید اشکالات موجود را بررسی کرده و در صورت امکان حل آنها، زمینه تسریع در اعطای تسهیلات به متقاضیان اشتغال فراگیر و پایدار فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی به فکر طرح‌هایی باشند که دارای زنجیره ارزش و با هم پیوسته هستند تا بتوانیم با این روش بهترین نتیجه را از طرح‌های اشتغال زایی بگیریم و این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب است.

حسینی اضافه کرد: آذربایجان غربی در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال رتبه نخست کشور را دارد و این نشان می‌دهد که اگر دستگاه‌های اجرایی به درستی و با برنامه ریری عمل کنند می‌توان تسهیلات بهتری را برای بخش اشتغال و توسعه استان دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار