گازرسانی به 43 روستا در ماکو

ارومیه (پانا)- با اعتباری بیش از 354 میلیارد ریال، به 43 روستای شهرستان ماکو گازرسانی می شود.

کد مطلب: ۸۴۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گازرسانی به 43 روستا در ماکو

نوری نسب رئیس اداره گاز ماکو در بازدید نماینده مردمشهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرحهای گاز رسانی روستایی بااعلام این خبر گفت : طرح گاز رسانی به 43 روستای شهرستان ماکو در قالب 7 طرح بزرگ گاز رسانی در دست اجراست .

نوری نسب با بیان اینکه برای گاز رسانی به این روستاها 354 میلیارد و 987 میلون ریال اعتبار اختصاص یافته است افزود : این طرحها هم اکنون از ده تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند .

رئیس اداره گاز ماکو با اعلام اینکه طرح گاز رسانی در ماکو به روستاهای بالای بیست خانواری صورت می گیرد گفت : برای گازرسانی به این روستاها بیش از 211 کیلومتر شبکه خط انتقال و لوله گذاری صورت خواهد گرفت .

نوری نصب خاطر نشان ساخت : با اتمام طرحهای گاز رسانی به 43 روستای شهرستان ماکو 4226 انشعاب گاز نصب ، و تعداد روستاهای گاز دار این شهرستان از 11 روستای فعلی به 54 روستا خواهد رسید .

نماینده مردم شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با بیان اینکه بیشتر روستاهای شهرستان ماکو کوهستانی بوده و نیاز مبرم به سوخت گاز به جای نفت دارند بر تسریع عملیات گار رسانی تاکید کرد .

شریف پور از افزایش اعتبارات گاز رسانی به روستاهای حاشیه رود ارس از پلدشت تا بورالان خبر داد و گفت : به علت سختی کار در این مسیر اعتبارات گاز رسانی سرانه هر خانوار به 90 میلون ریال افزایش یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار