ساخت مستند ۴۰ روحانی آذربایجان غربی تا پایان سال

ارومیه (پانا)- مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: ساخت مستند ۴۰ روحانی استان تا پایان سال و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به اتمام خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۳۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مستند ۴۰ روحانی آذربایجان غربی تا پایان سال

مصطفی قلیزاده علیار، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی بیان کرد: علما و روحانیونی که برای مستند انتخاب شده‌اند بیشتر از کسانی بوده که مجاهدت های خاموشی را انجام داده و کسی تابحال سراغی از آنان نگرفته و حتی برخی بسیار ناشناخته هستند.

وی با اشاره به اینکه مستند روحانیت باهدف آشنایی با مجاهدت های روحانیون شیعه و سنی زنده استان ساخته می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون مستند ۴ روحانی تهیه و تدوین گردیده و در نظر داریم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مستند ۴۰ روحانی استان تاپایان سال جاری نیز به اتمام برسد.

قلیزاده علیار، مبلغ دینی بودن، حل و فصل کننده امور شرعی مردم، فعالیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قبل و بعد انقلاب را از جمله شاخص های اساسی در انتخاب علما برای ساخت مستند روحانیت استان عنوان کرد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی یادآور شد: با بررسی های انجام شده مشاهده کردیم همه گروهها اعم از هنرمندان، رزمندگان و اقشار بسیاری دارای مستند می باشند، ولی هیچ کس تا به حال سراغی از علما و روحانیون ناشناس نگرفته است و اینان گنجینه های گران بهایی هستند که می خواهیم به همگان نشان دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار