همایش دانش آموزی مسئولیت پذیری و سبک زندگی اسلامی برگزار شد

ارومیه (پانا)- همایش دانش آموزی مسئولیت پذیری و سبک زندگی اسلامی و حمایت از کالای ایرانی با حضور دانش آموزان در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش دانش آموزی مسئولیت پذیری و سبک زندگی اسلامی برگزار شد

همایش دانش آموزی مسئولیت پذیری و سبک زندگی اسلامی و حمایت کالای ایرانی با حضور دانش آموزان دختر و پسر مدارس نواحی یک و دو ارومیه به صورت جداگانه برگزار شد.

قدرت اله قاسمی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش آذربایجان غربی در این همایش اظهار داشت: هر انسانی تعلقات، تمایلات و بینش های خاص خود را دارد و سرنوشت انسان ها محصول همین انتخایی هایی است که دارد.

وی افزود: با سبک زندگی هویت ما تبیین می شود و ارزش های های هر انسان است که سبک زندگی را تهدید می کند یا توسعه می دهد.

قاسمی با اشاره به اینکه آرامش یکی از اساسی ترین نیاز های انسانی است، گفت: تغیر و تحول دائمی در زندگی و کثرت الگو های زندگی ضرورت توجه و اهمیت به سبک زندگی را بیشتر می کند.

وی در پایان تاکید کرد: مصرف کالای ایرانی یعنی تبلور غیرت ایرانی، اگر دانش آموزان و والدین ایشان از مصرف کالای ایرانی حمایت کنند، نزدیک به 40 میلیون نفر حامی تولیدات داخلی خواهیم داشت.

گفتنی است در پایان این همایش از پارسا وحدانیان، آرمین مهمانپور، مهیار قاسم نژاد، مرضیه ولی زاده، محدثه وکیل پور، رحمان نظری، کاوه ولی زاده، صدرا عزیزیان، طوبی عبادی و سارا نصری به عنوان نفرات برتر رشته مقاله نویسی با اهدای لوح و جوائز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار