موفقیت آحاد جامعه نتیجه تلاش معلمان است

ارومیه (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بازدید از مدارس این شهرستان، به مناسبت هفته معلم گفت: تکریم جایگاه معلم در جامعه امری ضروریست چراکه موفقیت آحاد جامعه در نتیجه تلاش معلمان است.

کد مطلب: ۸۱۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت آحاد جامعه نتیجه تلاش معلمان است

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان با همراهی مدیرکل و دیگر مسوولان آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور در دبستان لیلا ارومیه، هفته معلم را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید اظهار کرد: حضور مسؤولان عالی استان در مدارس منجر به دلگرمی جامعه فرهنگیان استان می شود.

وی با بیان اینکه از نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به جایگاه معلم تشکر می کنیم؛ افزود: ناحیه دو ارومیه با وجود تراکم بالای دانش آموز و محرومیت در اکثر معیارهای آموزشی شرایطی مطلوبی دارد.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی، مجموعه آموزش و پرورش استان همواره تلاش می کند مشکلات سیستم آموزشی را به هر نحو ممکن حل کند.

حجت السلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان نیز با اذعان به اینکه هر موفقیتی در جامعه در سایه تلاش معلمان است؛ اظهار کرد: محصول کار معلمی تربیت اشرف مخلوقات است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مسئله بالاتر از موضوع تعلیم و تربیت وجود ندارد؛ خاطر نشان کرد: تکریم جایگاه معلم در جامعه امری ضروریست چراکه موفقیت آحاد جامعه در نتیجه تلاش معلمان است و معلمان از موفقیتهای ماجوراند.

حجت السلام قریشی گفت: پیامبران هم معلم بشریت هستند؛ از دست معلمان خود می بوسیم هرچه داریم از معلمان است و همه در مقابل این شغل مقدس خاضع هستیم.

وی با اذعان به اینکه تمامی معلمان با شرایط اقتصادی کنونی ایثار می کنند؛ اضافه کرد: معلمان رتبه اول اعتماد مردم را در جامعه دارند.

حجت السلام قریشی با حضور در یکی از کلاسهای خطاب به دانش آموزان دبیرستان معلم ارومیه گفت: دانش آموزان عزیز باید احترام به پدر و مادر و تکریم جایگاه معلم را بعنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار