مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه:

تاکسی‌های اینترنتی غیر‌مجاز پلمپ می‌شوند/ ساماندهی ۱۰۰دستگاه تاکسی ویژه ایام عید در ارومیه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، گفت: تاکسی های اینترنتی غیرمجاز شناسایی شده و ضمن انجام مکاتبات با مراجع مربوطه نسبت به پلمپ آن ها اقدام خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکسی‌های اینترنتی غیر‌مجاز پلمپ می‌شوند/ ساماندهی ۱۰۰دستگاه تاکسی ویژه ایام عید در ارومیه

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه ارومیه هر سال در ایام عید میزبان مسافران بسیاری است، گفت: به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی به مسافران ۱۰۰ دستگاه تاکسی به عنوان راهنمایان افتخاری مسافران ساماندهی شده و خدمات رسانی خواهند کرد.

وی، افزود: این رانندگان آموزش های لازم را در سازمان میراث فرهنگی گذرانده اند و در طول ایام عید در سطح شهر آماده خدمات دهی هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، تصریح کرد: همچنین گشت های رسیدگی و نظارت در طول ایام عید در ترمینال،فرودگاه و سطح شهر حضور خواهند داشت.

وی، با بیان اینکه تاکنون مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت ها در ایام عید وجود ندارد عنوان کرد: در صورت وجود تورم قیمت ها تصویب شده و اعلام خواهد شد همچنین اگر در ایام عید هم استانی ها یا مسافران شاهد دریافت کرایه ای بیش از حد مصوب باشند می توانند از طریق گشت های نظارت و یا شماره پیامک۳۰۰۰۵۲۸۹ویا شماره تماس ۳۲۳۵۹۹۹۵تماس گیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

تاکسی های اینترنتی غیرمجاز شناسایی و پلمپ می شوند

معصوم زاده، همچنین ادامه داد: در سطح شهر تعدادی اپلیکیشین های فعال بنام تاکسی های اینترنتی در حال فعالیت بودند که این فعالیت ها غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی و یا شورای عالی ترافیک صورت می گرفت که شناسایی و ثبت شدند و طی مکاتبات انجام شده با مراجع ذیربط نسبت به پلمپ آنان اقدام می شود.

وی، متذکر شد: جهت تسهیل در رفت و آمد همشهریان و افزایش درآمد رانندگان تاکسی، اپلیکیشنی با نام تاپکس طراحی شده و در حال فعالیت است که در هفته جاری از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، همچنین در خصوص اجرای طرح تاکسی متر گفت: مراحل لازم طی شده و سرمایه گذاران شناسایی شدند همچنین این طرح به صورت آزمایشی با چند تاکسی در حال اجرا است که درصورت تایید همزمان با تاکسی متر رونمایی شده وتاکسی های بیشتری مجهز خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار