رئیس سازمان دانش‌‎آموزی آذربایجان غربی:

اردوهای دانش‌آموزی «تمشک» در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی از آغاز اردوهای طرح «تمشک» این سازمان در اردوگاه معلم ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی «تمشک» در آذربایجان غربی آغاز شد

حسین عباس‌زاده در حاشیه افتتاحیه اردوهای دانش‌آموزی طرح «تمشک» استان آذربایجان غربی در اردوگاه معلم گفت: سازمان دانش‌آموزی کشور با یک برنامه‌ریزی هماهنگ، اردوهای تمشک را برای دانش‌آموزان متوسطه اول طراحی کرده و این اردوها از امروز (۶ آبان) به مدت یک ماه در استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

وی گفت: ایجاد ارتباط اردویی بین دانش‌آموزان با استفاده از مهارت‌های اردویی سازمان دانش‌آموزی به عنوان حامی تربیتی و معنویِ تسهیلگر رشد فردی و اجتماعی و ایجاد جرقه‌های هویت‌سازی و امیدآفرینی در دانش‌آموزان و ایجاد سوال‌های مناسب برای انتخاب مسیرهای ممکن رشد از جمله اهداف برگزاری اردوهای تمشک است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی به موضوعات مطروحه در این اردوها اشاره کرد و افزود: اردوی تمشک به‌صورات روزانه در ۵ سکو و در موضوعات کارگاه نجوم و علم‌آموزی، مهارت‌های اجتماعی، هویت‌سازی و امیدآفرینی، اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با شبکه‌سازی، تشکل‌های دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

عباس‌زاده گفت: برنامه فرهنگی (مسابقه یا نمایش)، شعرخوانی، برنامه فرهنگی و تقلید صدا از جمله برنامه‌های فوق برنامه اجرایی در این اردو خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی، اردوی تمشک برای ۲ هزار و ۶۶۲ دانش‌آموز از امروز (۶ آبان) به مدت یک ماه در قالب ۱۸ روز اردو به همراه ۱۵۰ نفر مربی، مدرس، ارزیاب و  عوامل اجرایی در اردوگاه معلم برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار