75 هزار مترمربع آسفالت روستایی در ارومیه به بهره برداری رسید

ارومیه (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: 75 هزار مترمربع از آسفالت معابر روستایی با حضور استاندار آذربایجان غربی در ارومیه امروز به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
75 هزار مترمربع آسفالت روستایی در ارومیه به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری به علاوه مردم، استاندار آذربایجان غربی روز شنبه در سفر خود به بخش صومای برادوست ارومیه سراغ پروژه های روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز رفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در آیین بهره‌برداری از آسفالت این معابر روستایی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون در بخش اعظمی از روستاهای همه شهرهای استان در حال اجرای عملیات مختلف آسفالت ریزی، طرح هادی و نهضت ملی مسکن روستایی است و از این رو شبانه روز در تلاش است تا در محور عدالت به روستاییان خدمت رسانی کند.

علیرضا مقدم ادامه داد: امروز نیز همزمان با این افتتاح، بهره‌برداری از آسفالت معابر ۱۲ روستا در ارومیه به مساحت ۷۵ هزار مترمربع به نتیجه می‌‌رسد.

وی افزود: این طرح با همکاری بخشداری، دهیاران بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه اجرا شده و از جمله پروژه های مشارکتی است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده است.

آیین بهره برداری از آسفالت معابر ۱۲ روستا به صورت همزمان با حضور استاندار آذربایجان غربی، شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی در روستای جوهنی واقع در منطقه سرو و با استقبال اهالی این منطقه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار