قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی:

کار تشکیلاتى دانش آموزان را اجتماعى، سخنور و با مهارت بار مى‌آورد

ارومیه (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزى کشور گفت: کار تشکیلاتى، دانش آموزان را اجتماعى، سخنور و با مهارت بار مى‌آورد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کار تشکیلاتى دانش آموزان را اجتماعى، سخنور و با مهارت بار مى‌آورد

علی فلاحتکار، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزى کشور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و جمعى از اعضاى شوراى برنامه‌ریزى سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى در خصوص فعالیت‌هاى دانش‌آموزان در کارهاى تشکیلاتى اظهار کرد: هر دانش‌آموزى که در تشکل‌هاى مختلف دانش‌آموزى فعالیت دارد، حداقل یک مهارت از همنوعان خود جلوتر است.

فلاحتکار خاطرنشان کرد: تربیت اجتماعى، سیاسى و فرهنگى دانش‌آموزان، مهارت سخنورى و ورود بابرنامه به جامعه در گرو فعالیت‌هاى تشکیلاتی، اردویى و جهادى است که نقش سازمان دانش‌آموزى در این عرصه بسیار مهم و حساس است.

وى با اشاره به فعالیت‌هاى سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى گفت: دانش‌آموزان، مربیان و همکاران سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى همواره در صدر فعالیت‌هاى این مجموعه قرار دارند و برنامه‌ریزى‌هاى بسیار خوبى هم در بخش پیشتازان و هم در بخش خبرگزارى پانا داشته‌اند. از زحمات مدیرکل پرتلاش آموزش و پرورش استان در حمایت از برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزى نیز نهایت قدردانى را داریم.

قائم‌‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور برای بازدید از وضعیت موکب‌های دانش‌آموزی و بررسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی به این استان سفر کرده است.

خبرنگار : امیرحسین ملازاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار