مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

شکوفاسازی استعداد‌های دانش آموزان باید مورد توجه تشکل‌ها باشد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای این دوره باید مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد و در این راستا شما دانش آموزان می‌توانید فرمانده موثری باشید.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شکوفاسازی استعداد‌های دانش آموزان باید مورد توجه تشکل‌ها باشد

علی مطهری در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: دستاوردهای دوره طرح «یاوران ولایت» باید مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد و طرح یاوران ولایت تلاش دارد استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا کند.

وی افزود: استان آذربایجان غربی ۷۷۷ شهید دانش آموز و ۱۴۳ شهید فرهنگی را در کارنامه شهدای خود دارد که باید ارج نهیم.

مطهری گفت: فلسفه دوره «یاوران ولایت» باید بین دانش آموزان تبیین شود و در شرایط کنونی جهان که زورگویی به اوج می‌رسد در این راستا تکلیف فرماندهان واحدهای پیشگام معرفی شود.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها باید به صورت اعتقادی از عمق وجود و بر اساس مبانی دینی یاور ولایت را بین دانش آموزان توجیه و اجرا کنیم و از آن طریق دشمن به طور کامل مایوس خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد: فرماندهای واحدهای پیشگام باید از نظر علمی نیز در مدارس خود الگو باشند که اگر نباشند دیگر دانش آموزان به شما اهتمام نخواهند داشت و ضعف علمی به عنوان عامل بازدارنده و نقطعه ضعف شما خواهد بود.

خبرنگار : دانش آموز: مهدی پورمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار