مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

پیاده‌روی اربعین حسینی ظرفیت تربیتی برای دانش آموزان است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت پیاده‌روی اربعین، زمینه رشد معنوی را فراهم می‌کند و برای دانش‌آموزان اقدامات تربیتی مهم بوده و اربعین یک نوع اقدام تربیتی است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی اربعین حسینی ظرفیت تربیتی برای دانش آموزان است

علی مطهری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: توانمندسازی در همه محورها از جمله آموزش، جهاد تبیین و دفاع یکی از اقدامات بنیادین محسوب می‌شود و نیاز است که مجموعه‌های متولی به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: دوره طرح «یاوران ولایت» در راستای توانمندسازی فرماندهان واحدهای پیشگام اقدامی ارزشمند بوده و نیاز است که فرماندهان واحدهای پیشگام  را در استای فعالیت‌های خود بیشتر از پیش توجیه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: به دلیل اینکه مرز تمرچین در استان ما قرار دارد و زائران زیادی از این مرز علاوه بر استانی از استان‌های همجوار برای زیارت مشرف خواهند شد، بنابراین باید از ظرفیت دانش‌آموزان در برپایی موکب در این مرز استفاده کنیم.

مطهری با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس کم‌برخودار استان گفت: مهمترین هدف طرح شهید «عجمیان» تربیتی بوده و همچنین در این طرح دانش‌آموزان، مسئولیت‌پذیری، اعتماد به نفس و افزایش مهارت را آموزش می‌بینند.

خبرنگار : دانش آموز: حدیث مهردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار