آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى رتبه برتر همایش تجلى اخلاص را کسب کرد؛

افزایش ٢٠٥ درصدى اعزام راهیان نور دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى

ارومیه (پانا) - در همایش تجلى اخلاص‌، آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى با افزایش ٢٠٥ درصدى اعزام راهیان نور دانش‌آموزى به‌عنوان رتبه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ٢٠٥ درصدى اعزام راهیان نور دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى

همایش تجلى اخلاص که به‌منظور تقدیر از دست‌اندار‌کاران راهیان نور جنوب کشور و با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا‌، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیر‌عامل شرکت گاز‌، مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت مخابرات و جمعی از مسولین استانی برگزار شد، اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

در سال گذشته ٦ هزار و ٧٨٥ نفر از استان آذربایجان غربى به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند که از این رقم یک هزار و ١٨٧ نفر دانش‌آموز را شامل مى‌شود.

به گفته على مطهرى، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى، اردوهاى راهیان نور دانش‌آموزى و فرهنگیان نسبت به سال ١٤٠١ با افزایش ٢٠٥ درصدى مواجه بوده و امسال نیز براى اعزام به مناطق جنگى جنوب کشور برنامه‌ریزى‌هاى لازم صورت گرفته است.

عزت‌الله ابراهیمی، مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در گفت‌و‌گو با پانا گفت: بازدید از یادمان‌هاى فتح المبین، بیت المقدس، اروند‌کنار، علقمه، نهر خین، شلمچه، طلائیه‌، هویزه، معراج شهدا و همچنین برگزارى مراسمات در مناسبت‌هاى مختلف سال، شرکت در نمایش رزمى بصیرتى، بازدید از مظهر پیشرفت (شرکت پالایشگاه نفت آبادان، نمایشگاه هوا و فضاى سپاه) از جمله برنامه‌هاى اجرایى در اردوهاى راهیان نور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار