موضوع مدرسه‌سازی یکی از اولویت‌های مهم فعالیت‌های عمرانی استان آذربایجان غربی است

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی موضوع مدرسه‌سازی را یکی از اولویت‌های مهم فعالیت‌های عمرانی استان آذربایجان غربی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
موضوع مدرسه‌سازی یکی از اولویت‌های مهم فعالیت‌های عمرانی استان آذربایجان غربی است

یاسر رهبردین در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی به وضعیت استان در موضوع فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی جزو استان های نیازمند به توجه در موضوع فضاهای آموزشی است، 34 درصد مدارس استان را مدارس روستایی تشکیل داده که این موضوع یک نکته مهم دیگر در موضوع فضای آموزشی به حساب می آید.

وی گفت: ساخت مدرسه با عنوان نهضت مدرسه سازی یکی از اولویت های مهم عمرانی  در استان و مورد تأکید استاندار آذربایجان غربی  است، پس از سفر ریاست محترم جموری به استان و تأکید به موضوع مدرسه سازی، این مهم در سفرهای شهرستانی مسئولین استان نیز مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یکی از 3 اولویت مهم استان پس از راه سازی و بهداشت و درمان مورد پیگیری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: پس از تغییرات صورت گرفته در مجموعه نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان غربی و حضور مدیرکل جدید در این مجموعه انتظار فعالیتهای بیشتر و مستمر را داریم.

نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار