مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تبیین ابعاد مختلف ۱۳ آبان منوط به همان روز نباشد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۳ آبان یک فرصت تربیتی است، گفت: تبیین ابعاد مختلف ۱۳ آبان منوط به همان روز نباشد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین ابعاد مختلف ۱۳ آبان منوط به همان روز نباشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی، ظهر شنبه، پنجم آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و گرامیداشت روز دانش‌آموز با بیان  این مطلب اظهار کرد: با توجه به رویدادهای ماه‌های گذشته و جنگ لبنان و غزه و جسارت شب گذشته رژیم صهیونیستی، امسال باید راهپیمایی ۱۳ آبان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و وظیفه داریم فضاسازی لازم را جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان با استفاده از چنین مناسبت‌هایی ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، ادامه داد: این رژیم کودک‌کش به دنبال از بین بردن حزب الله است، اما اکنون نه تنها در کشورهای جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا و غرب هم مورد نفرت واقع و منفور شده است.

پناه علی حسین‌زاده نیز در این جلسه از نواختن زنگ استکبارستیزی و برپایی ایستگاه‌های نقاشی در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان ماه خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت: دعوت از دانش‌آموزان برای ساخت ماکت‌های موشکی در ابعاد واقعی، اجرای پویش‌های متعدد با عنوان استکبارستیزی، برپایی تریبون آزاد و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و ارائه فراخوان ادبی شب شعر دانش‌آموزی و اجرای سرود نسل آرمانی ۲ در مراسم صبحگاه مدارس از جمله مطالب ارائه شده در راستای تبیین برنامه‌های سیزدهم آبان ماه است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار