مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

ظرفیت رسانه‌ای پانا برای ایجاد آمادگی جامعه در پذیرش خدمات پلیس مهم است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت رسانه‌ای خبرگزاری پانا در همکاری برای فرهنگ‌سازی و آمادگی جامعه برای پذیرش خدمات پلیس بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت رسانه‌ای پانا برای ایجاد آمادگی جامعه در پذیرش خدمات پلیس مهم است

مسعود سعادتی در دیدار با فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثار حماسه‌سازان بی‌ادعایی است که برای برقراری نظم و امنیت و حفظ کیان این مرز و بوم، جان خویش را در طَبق اخلاص گذاشته و با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را به ارمغان می‌آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: بی‌شک اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایدار در کنار معلمان که تعهدی بی‌نظیر در مسیر پروراندن اندیشه و ایمان آینده‌سازان میهن ایفا می‌کنند، گستره ملکوتی داشته و ستودنی است.

وی به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرده و ادامه داد: این موضوع، زاییده تحولات رسانه‌ای و بیرونی است ولی چون دانش‌آموز، اولین مورد در معرض آسیب است و بخشی از بازخورد تحولات بیرونی به مدرسه برمی‌گردد، نقش آموزش و پرورش در پیشگیری و آگاهی نوجوانان و خانواده‌ها بسیار مهم است.

سردار سرتیپ دوم علی محمدی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس بدون حضور مردم معنی ندارد و رکن رکین امنیت، خود مردم هستند، گفت: پلیس، نهاد مردمی است و بیشترین ارتباط را نیروی انتظامی با مردم از بدو تولد تا مرگ دارد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با توجه به معماری جدید در بدنه و با توجه به گام دوم انقلاب، جامعه‌محور است و در انتظام‌بخشی جامعه به نقش مردم اهمیت می‌دهد.

وی تاکید کرد: پلیس و آموزش و پرورش برای هیچ‌ کس غریبه نیست ولی تجربه سیستم آموزشی برای همه اتفاق افتاده و اهمیت آن برای ما بیشتر است.

سردار محمدی افزود: اتفاقاتی که به سبب آسیب‌های اجتماعی می‌افتد، فرصت برای سوءاستفاده دشمن فراهم می‌کند و آگاهی و مشارکت مردم در بحث امنیت و نظم‌دهی، حساس است‌.

وی با خاطرنشان کردن اینکه استان ما جزو استان‌های امن است و آمار جرایم خشن بسیار پایین است، افزود: آنچه مهم است، کار کردن روی «پلیس هوشمند، نقش مردم» است که از مراکز آموزش‌پذیر و تربیت‌پذیر شروع شود و نیاز به زیرساخت اساسی دارند.

خبرنگار : فاطمه علیدوخت عکاس : دانش‌آموز: معصومه بزله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار