پلاک این خانه ۱۸ است

تبریز (پانا) - در تب و تاب بازگشایی مدارس، خیریه‌ پلاک ۱۸ جمعیتِ فرهنگیانِ جوان استان آذربایجان‌شرقی با همت شبکه خیرین خود و به یاریِ بنیاد علوی پس از شناسایی دانش‌آموزان مناطق محروم استان توسط معلمان و مدیران مدارس توانست ۱۸۴ بسته نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان ۱۱ منطقه آموزشی اهدا کند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پلاک این خانه ۱۸ است

قرار بر این شد خانه‌ای بنا کنیم روی خوبی‌ها؛ خانه‌ای که روی آرزوهای خوب و زیبا بنا شده باشد. خوبی‌هایی که بتوانیم کمکی کنیم و دستی بگیریم، رویای دنیایی که کسی در آن به خاطر فقر از درس خواندن محروم نشود. رویایی که همه‌ کودکان سرزمین‌مان با مهر، محبت و لبخند در کلاس درس حاضر شوند.

پلاک این خانه ۱۸ است، همان عددی که دختر پیامبر مهربانی‌ها در آن سن به شهادت رسید و همان تاریخی که در آن عهدِ مهربانی بستیم. پلاک ۱۸ در خیابان مهربانی و دوستی‌ها قرار دارد و به همت و دست در دست هم دادن جمعی معلمانه و جوان تشکیل شده‌است. نقش محوری معلم نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان عاشق، عاشقی که برای زدودن محرومیت‌ها آستین بالا زده و شروع به کار کرده تا غبار محرومیت را پاک کند. این رسالت اهالی پلاک ۱۸ است.

در تب و تاب بازگشایی مدارس، خیریه پلاک ۱۸ جمعیتِ فرهنگیان جوان استان آذربایجان شرقی با همت شبکه خیرین خود و همراهی بنیاد علوی توانست ۱۸۴ بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان تهیه کند.

شناسایی دانش‌آموزان محروم توسط معلمان و مدیران مدارس صورت گرفته است. برخی از این معلمان، سال‌های مدیدی است که عاشقانه در مدارس کم‌برخوردار مشغول به خدمت هستند و اشراف کامل نسبت به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان دارند.

در اولین سال این طرح که توسط جمعیت فرهنگیان جوان استان اجرا شد، ۱۸۴ بسته کامل نوشت‌افزار ایرانی در 11 منطقه و ناحیه آموزشی استان شامل محله سیلاب ناحیه یک تبریز، محله قراملک ناحیه ۲ تبریز ، محله باغ معروف ناحیه ۳ تبریز، محله زمرم مارالان ناحیه ۴ تبریز، محله‌های خلیل‌آباد و بابا باغی ناحیه ۵ تبریز، عجب‌شیر، ملکان، ایلخچی در روستای بوراچارلو و بهرام آباد، اهر روستای ساری‌سولو، جلفا روستای انیق و خواجه توسط رابطین معلم خیریه توزیع شد.

امیدواریم در ادامه‌ این کار خیر که با همیاری و همکاری معلمان جوان استان انجام گرفته‌، دامنه‌ این کار خیر را گسترش دهیم و مبارزه با محرومیت‌هایی که مانع از ایجاد محیطی شاد برای دانش‌آموزان می‌شود را تا کنار زدن کاملِ سایه‌های محرومیت از دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار