رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

تشکل‌های دانش‌آموزی باید خود را مسلح به شاخصه‌های مورد تاکید در سند تحول بنیادین کنند

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت تشکل‌های دانش‌آموزی باید خود را مسلح به شاخصه‌های مورد تاکید در سند تحول بنیادین کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی باید خود را مسلح به شاخصه‌های مورد تاکید در سند تحول بنیادین کنند

احمد محمودزاده در نشست خود با تشکل‌های‌ دانش‌آموزی در محل باشگاه فرهنگیان تبریز گفت: هر چیزی در این دنیا با پشتکار و امیدواری به آینده، قابل دسترس و عبور از مسیر پرتلاطم و سخت و گردنه‌‌های دشوار در حوزه‌های کاری، تحصیلی و شغلی، ممکن است چرا که آگاهی‌سازی و فرهنگ‌سازی در جامعه توسط دانش‌آموزان انجام می‌گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همه دانش‌آموزان به ویژه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی باید خود را مسلح به شاخصه‌های مورد تاکید در سند تحول بنیادین و ویژگی‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری کنند که در این راستا تمام سعی خود را خواهیم کرد تا تربیت تمام ساحتی را که طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است به خوبی دنبال کنیم چرا که خط مقدم استمرار، تداوم انقلاب اسلامی، حفظ و گسترش دستاورد های آن در درون آموزش و پرورش و مدرسه قرار دارد.

رئیس مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش و معاون وزیر اظهار کرد: توجه و برنامه‌ریزی برای تربیت مربی و متربی برای رسیدن به مراتبی از حیات طبیه از جمله اهدافی است که در دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محمودزاده تصریح کرد: هم‌افزایی و هم‌راستا بودن ارکان موثر در تربیت و تحقق اهداف پرورشی و تربیتی بسیار مهم است و لذا در این خصوص همه عوامل سهیم و موثر در نظام تعلیم و تربیت کشور باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا مسوولیت پیچیده و بزرگ تربیت نیروی انسانی و تربیت ۱۶ میلیون دانش‌آموز بر اساس اهداف مورد نظر سند تحول بنیادین، انجام پذیرد.

حجم فایل ویدیویی : ۱۲.۱۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۱۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز: کوثر حسنی عکاس : دانش‌آموز: سارا حسین نام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار